Дистанційне навчання

29.05.2020

Літературне читання

Тема:  Поетична світлиця. Володимир Рутківський 

Українська мова
Тема: Повторення вивченого за рік.



28.05.2020

Літературне читання
Тема:Поетична світлиця. Іван Франко.


Математика
Тема: Повторення вивченого. Кути.


Українська мова
Тема: Повторення вивченого за рік.

27.05.2020

Літературне читання
Тема: Я люблю читати. Сторінками дитячих журналів і газет.

Математика
Тема: Повторення і узагальнення вивченого про множення багацифрових чисел.



Російська мова

Тема: Повторение изученного за год.


Природознавство

Тема: Ліси - легені планети.


26.05.2020

Літературне читання
Тема: Поетична світлиця. Леся Українка.



Математика
Тема: Повторення вивченого про дроби.

Природознавство
Тема:  Україна на планеті Земля.



22.05.2020

Українська мова
Тема: Повторення й узагальнення вивченого за рік. Займенник. 


Я у світі
Тема: Внесок українців у досягнення науки.



21.05.2020

Математика
Тема: Складання і розвязування нерівностей.


Українська мова
Тема: Повторення й узагальнення вивченого  за рік. Числівник.


20.05.2020

Російська мова
Тема: Высказывание на основе жизненного опыта.

411. Спиши пословицу. Поясни её смысл.
413. Задание на выбор.
414. Прочитай. Найди подсказки автора, с какими силой голоса, темпом, интонацией нужно читать каждую часть текста. Подумай и ответь, почему он так озаглавлен.
ПЛОХО
Собака яростно лаяла, припадая на передние лапы. Прямо перед ней, прижавшись к забору, сидел маленький взъерошенный котёнок. Он широко раскрывал рот и жалобно мяукал. Неподалёку стояли два мальчика и ждали, что будет.
В окно выглянула женщина и поспешно выбежала на крыльцо. Она отогнала собаку и сердито крикнула мальчикам:- Как вам не стыдно!
- А что стыдно? Мы ничего не делали! — удивились мальчики.
- Вот это и плохо! - гневно ответила женщина.
 Взъеро́шенный - растрепанный, взлохмаченный.
· Что увидели мальчики? Какова была их реакция?
· Почему женщина их отругала?
· Совпадает ли отношение женщины к поступку мальчиков с твоим представлением о том, как нужно вести себя в подобной ситуации?
419. Спиши высказывание, раскрывая скобки. 


Математика
Тема:  Сумісні дії з багатоцифровими числами. Рівняння.


Виконання завдання № 1077
Задача № 1080.

19.05.2020

Природознавство
Тема:  Навчальний проект. " Чудеса України"



Математика
Тема:  Ділення  багатоцифрових чисел на двоцифрові з остачею. Розвязування задач.


Робота за підручником (с. 162-163).
Письмове обчислення прикладів з перевіркою.
Письмове обчислення прикладів № 1046
Робота над задачею № 1043 
Робота над задачею № 1048

Літературне читання
Тема: Урок позакласного читання. Т. Г. Шевченко.








15.05.2020

Я у світі
Тема:  Усім світом охороняємо культуру різних народів.


Українська мова
 Тема: Повторення й узагальнення вивченого. Прикметник. 



Літературне читання
Тема: Читання віршів про Україну, державні символи України.




Виразне читання.

14.05.2020

Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить 0 одиниць.



стор.162 №1036 (перевір обчислення)
№1037 (обчисли з превіркою)
№1038 (прочитай пояснення)
№1039 (виконай письмово)

Літературне читання
Тема: Перевір своії досягнення.

Знаю...
• 3 яких тем складається розділ? 
• Назви вірші Анатолія Костецького. Про що вони? 
• Хто з дійових осіб оповідання Василя Сухомлинського, що ти прочитав, виявився сміливим? 
• Назви авторів гумористичних віршів.

Розумію, можу пояснити...
• Які риси характеру виявила Шура з оповідання Всеволода Нестайка «Шура і Шурко»?  
• Який смисл передає назва вірша Миколи Сингаївського «Дощ із краплі починається»? 
• Із сміхом треба бути обережним... Як ти зрозумів цю пораду Всеволода Нестайка? 
• Поясни на прикладі, що таке рима у вірші. 

Умію...
• Розрізнити жанри прочитаних творів: вірша, оповідання, гумористичного твору (на вибір). Визначити головну думку прочитаного твору (на вибір).
криничка — водичка, травичка, суничка, полуничка, годівничка, дичка, копичка, кисличка, невеличка, тепличка, вербичка, гілочка, грядочка, житечка, зіллячка, клумбочка; • Створити ланцюжок римованих слів: 
зерно — стерно, воно, кермо, жорно, борошно; 
свято — завзято, багато, крилато. 
Виявляю ставлення, почуття...
• Який твір тебе захопив? Чим саме?
• Чи вважаєш ти, що в кожного має бути співуча пір'їнка? 
• Які вміння і якості, на твою думку, необхідно розвивати в собі, щоб пізнавати невідоме? 

Українська мова
Тема : Повторення  й узагальнення вивченого.  Іменник.





Повторити правило.

Переглянути відео.

стор.177 впр.351 (розберіть за будовою виділені слова)
стор.178 впр.353 ( підкресли іменники разом із залежними прикметниками)

13.05.2020

Літературне читання
Тема: Микола Сингаївський. Дощ із краплі починається.

Виразне читання вірша

Вивчити вірш напам’ять (с. 184).

12.05.2020


Природознавство
Тема :Різноманітність речовин і матеріалів та їх використання людиною.

Робота за підручником (с. 173–176)


Математика
Тема: Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.
Розв язування задач.

Виконання завдання № 1021
Виконання завдання № 1023 
Задача № 1025.

Літературне читання


Тема: Володимир Рутківський. Як складають вірші.


Ознайомлення  з біографією Володимира Рутківського.

Придумати свій варіант віршів до рядків, що склали Костя з Ганнусею.



08.05.2020

Я у світі

Тема:Усім світом охороняємо природу і природні багатства.

Переглянути відео.


Зробіть висновки.

Українська мова

Тема: Повторення й узагальнення вивченого. Прислівник.



Літературне читання

Тема: Олександр Єфімов. Тут усе є... Ємілія Саталкіна. Кожний знає своє діло.

Переглянути відео

Доповни рядки словами, які римуються.

Переказувати оповідання (с. 177-178)


07.05.2020

Українська мова


Тема: Перевірка знань з мови ( Дієслово, Прислівник ).



1. Прислівник – це…(1 бал)
А) незмінна частина мови;
Б) змінна частина мови;
В) граматична основа речення.
2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом.
3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)
А) веселий, ясно, ніжний:
Б) дружно, весело, щиро;
В) сміливий, слово, чудовий.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.
5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)
Ліворуч -
Високо -
Вчора -
Ззаду –
 6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)
Догляд -                                          
Хвороба  -
Стрибок  -  
7. Постав дієслова  в  2 особу однини : (2 бали)                                                       
Косити -                                             
Збирати  -                                                    
Ловити  -          
Читати –
Писати -
8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.
Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці.  Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні  і  яблуні.

Математика

Тема: Задачі на знаходження середнього арифметичного.

стор. 155 № 985 ( приклади письмово)
стор. 157 №992
стор. 157 (вивчити правило)
стор. 157 № 993 ( знайди значення виразу)

Літературне читання


Тема: Степан Жупанин. Намалюю вітер. Ліна Костенко. Якщо не можешь вітер змалювати...

Переглянути відео.








Виразно читати вірші (с. 176).


06.05.2020

Природознавство

Тема: Властивості твердих тіл.

Робота за підручником (с. 167–169)
— Чим різняться між собою тверді тіла?
— Яка властивість їх об’єднує?
— Доведіть, що тверді тіла можуть бути крихкими, пластичними, пружними. Дослід за завданнями підручника на с. 167–168.

Російська мова

Тема: Собственное мнение по поводу прочитанного текста.

Работа с текстом, содержащим теоретический материал: упр. 398. Собственное мнение, способы его высказывания.

Работа с текстом: упр. 399.
Работа с памяткой: упр. 400. Как высказывать собственное мнение по поводу прочитанного текста.

Математика 

Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

Переглянути відео.


стор. 154 № 977 ( усно)
№979 (письмово)
№980 ( розв яжи задачу)

Літературне читання

Тема: Ганна Чубач. Найрідніші голоси.

 
Виразно читати вірш (с. 175-176). Намалювати портрет своєї бабусі.

05.05.2020

Природознавство

Тема: Будова речовин.

Робота за підручником (с. 165-167)

Дослід із цукром за завданнями підручника на с. 164.



— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 167.

Математика

Тема: Множення багатоцифрових  чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження  за двома різницями.


стор. 153 № 970 
№971 
№972 

Літературне читання

Тема: Василь Сухомлинський. Співуча пір їнка.

Переказувати казку (с. 174-175).


29.04.2020


Природознавство

Тема: Агрегатні стани речовин та їхня зміна.


 Робота за підручником (с. 163–165)
 Дати відповіді на запитання:
 стор. 163.
— У якому стані можуть перебувати речовини?
— Як називаються ці стани речовини?
— Прочитайте і запам’ятайте висновки на стор. 165

Російська мова

Тема: Жанры художественной литературы.

стр. 156 упр. 391 ( ознакомиться с таблицей)
стр. 157 упр.392 ( проверь правильность своих ответов на стр.174)
стр.158 упр.394 ( проверь себя)

Математика 

Тема: Контрольна робота.

I варіант

1. Від двох пристаней, відстань між якими 432 км, одночасно відчалили назустріч один одному два теплоходи. Через 4 год відстань між ними становила 1/4 відстані між пристанями. Перший теплохід ішов зі швидкістю 42 км/год. З якою швидкістю йшов другий теплохід?

2. Периметр прямокутної ділянки 3200 м. Довжина однієї сторони 840 м. Знайти площу цієї ділянки.

3. 8820 : 28           9387 + 387 ∙ 40     
7081 : 73 ∙ 4         32 428 : 67               

4. 3870 : х = 90
II варіант

1. З двох міст одночасно назустріч один одному виїхали автомобіль та автобус. Швидкість автомобіля 72 км/год, а автобуса – 8/9 швидкості автомобіля. Яка відстань між містами, якщо через 3 год відстань між автомобілями була 197 км?

2. Площа прямокутної ділянки 6364 м2. Знайти периметр ділянки, якщо одна зі сторін дорівнює 74 м.

3. 2520 : 35              954 ∙ 11 - 954 ∙ 8 
3212 : 44 ∙ 80          20 944 : 56

4. x : 60 = 366

Додаткові завдання
1. Маса качки в 4 рази більша від маси сороки. Маса 8 качок дорівнює масі 2 лелек. У скільки разів маса лелеки більша від маси сороки?
2. Поставити дужки так, щоб значення виразу було найбільшим.
3500 + 2800 : 70 - 30 ∙ 9



Літературне читання

Тема: Микола Сингаївський. Сміх для всіх.

стор. 173 ( виразне читання вірша)
Дати відповіді на запитання:
— Що зробив дідусь?
— Що обіцяє нам сміх?
— Кого він лякає?
— Як ви розумієте слова „сміхом дошкуляти”?
— Доведіть, що вірш має жартівливий характер.


28.04.2020

Природознавство
Тема: Тіла і речовини.




 Робота за підручником (с. 162–163)
— Прочитайте і запам’ятайте висновки на с. 163.


Математика
Тема: Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження дробу від числа. ( Повторення)

Переглянути відео.

стор. 147 №922

стор.148 №925 №926
Підготуватися до контрольної роботи.

Літературне читання

Тема: Григорій Бойко. Консультант.
Переглянути відео.

стор.172-173( виразне читання)

Дати відповіді на запитання.

27.04.2020

Математика

Тема: Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

стор. 153 №966 
стор. 153 №967 

№968 (усно)

№970( письмово)

Українська мова


Тема:  Перевірна робота. Контрольне списування.

Калина
   Бабуня (Н/н)астя нічого так не любить, як садити дер(и/е)во. Вона каже:
Завжди знайде(тьс/ц)я місце, де його (по)садити. А хто за це (не)дбає, той або байдужий, або сліпий до краси.
   Коло бабуниної хати ростуть вишні. За порогом повно квітів. (Ліво)руч від хвіртки  - куч(и/е)рявий бузок. А (право)руч – явори.
   Позаторік бабуня (при)несла (з)лісу й (по)садила під вікном тонке дер(и/е)вце. (До)глядала його, (під)ливала. Воно (при)йнялося. Але першої в(и/е)сни (не)цвіло. Тільки з(и/е)л(и/е)ніло. Другої в(и/е)сни викинуло білі кит(е/и)ці. Всі (по)бачили, що це – калина. 

24.04.2020

Я у світі

Тема: Подорож до Індії.


Українська мова

 Тема: Урок розвитку зв язного мовлення. В. Сухомлинського. Усмішка ( стислий переказ)



Намалюй ілюстрацію за переказом ( за бажанням).


Літературне читання

Тема: Всеволод Нестайко. Із сміхом треба бути обережним... Галина Малик. Мавпині іменини.
стор. 171 чит.

Опрацювання твору Всеволода Нестайка „Із сміхом треба бути  обережним...”

стор. 171-172 виразне читання.

Опрацювання вірша Галини Малик „Мавпині іменини”.

Дати відповіді на запитання.


23.04.2020

Українська мова

Тема: Перевірна робота. Диктант.


Математика

Тема: Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
стор. 152 № 959
Переглянути відео.
№ 960 ( виконати письмово)
№ 962

№963 Склади задачу на зустрічний рух за виразом.
№965 * 


Літературне читання

Тема: Урок позакласного читання. Гумористичні твори В. Нестайко.

Переглянути відео.

22.04.2020

Природознавство

Тема: Підсумковий урок за розділом. Природа України.

1 варіант

1. У якій півкулі знаходиться на карті наша Батьківщина?

 а) У східній;

б) у південній;

в) у західній.

2. На якому материку ми живемо?

А) Австралія;

Б) Євразія;

В) Африка.

3. Яка найбільша річка України?

А) Дніпро  Б) Волга;В) Дунай.

4. Азовське море більше, ніж Чорне

А) так;

Б) ні

5. Виберіть  зайве слово.

Азовське, Аравійське, Чорне.

6.Виберіть  назви річок України.

Ялпуг, Дністер, Світязь, Дунай, Дніпро. Південний Буг.

7. Випишіть, що входить до будови горба.

Вершина, схил, балка, підніжжя, полонина

8. Чому джерельна вода чиста?

________________________________________________________________________________

2 варіант

1. Як називається столиця України?

А) Харків;

Б) Львів;

5) Київ.

2. Якими морями омивається Україна?

А) Чорним і Червоним;

Б) Чорним і Азовським;

В) Азовським і Балтійським.

3. Які гори простягаються на  заході України?

А) Кримські;

Б) Карпати;

В) Уральські.

4. Витік – це місце, де річка закінчується.

А) так;

Б) ні.

5. Виберіть зайве слово.

Дністер, Волга, Дніпро, Південний Буг.

6. Підкресліть назви озер України.

Ялпуг, Дністер, Світязь, Дунай, Сиваш, Дніпро, Південний Буг.

7. Випишіть. що входить до будови гори.

Вершина, схил, балка, підніжжя, полонина.

8. Порівняйте озеро і море. Чим вони відрізняються?


Російська мова

Тема: Художественная литература как хранилище моральних ценностей.

 Речевая разминка: упр. 372. Проговаривание и запоминание пословиц.
Речевая задача: упр. 373. Сопоставление отмеченных на рисунке нравственных качеств человека с качествами известных  литературных героев.
упр. 376. Закончи предложение.


Математика

Тема: Порівняння задач на знаходження числа за двома різницями.
стор. 150№ 947 Знайди значення виразів.
стор. 151 № 949 ( письмово)
Переглянути відео
стор. 151 №  953 ( вирази на порядок дій)

Літературне читання

Тема: Марія Чумарна. Казка про друга (продовження)

стор. 168-170 чит.
- Які пригоди описано у другій частині? Знайди і прочитай роздум хлопчика.
- Які слова в його міркуваннях тебе вразили? 
- Як ви вважаєте, що в казці фантастичне, а що - реальне?
- Хто був справжнім другом хлопчика? Доведіть свою думку.
Переказати казку так, ніби ти став учасником подій.

21.04.2020

Природознавство

Тема: Що можна зробити для збереження природи в моєму краї.





Літературне читання

Тема:  Марія Чумарна. Казка про друга.


стор. 166-168 чит. 

Дати відповіді на запитання:
-Куди потрапив хлопчик? Як виглядала планета Тайн?
-Над чим замислився герой? Що його тривожило?

Математика

Тема: Множення іменованих чисел на двоцифрові (загальний випадок)
Переглянути відео.


стор.150 №941
№942 (усно) 
№944 Виконай приклади.
№948 Розв яжи задачу.


17.04.2020

Літературне читання

Тема: Всеволод Нестайко. Шура і Шурко. (Продовження)



стор. 164-166. чит.
- Дати відповіді на запитання.



Українська мова

Тема: Однорідні другорядні члени речення, виражені прислівниками.



стор. 169 вивчити правило.
впр.333 Спиши висловлювання. Підкресли в них прислівник.
Визнач, які прислівники є однорідними другорядними членами речення.

стор.170 впр.334 Запиши речення вставляючи потрібні прислівники.
Користуючись довідкою.

Я у світі


Тема: Подорож до Китаю.



16.04.2020

Математика

Тема: Задачі на знаходження дробу від числа.


Тестування.
1. 4/5 від 1 год становить:
а) 48 хв;
б) 30 хв;
в) 20 хв;
г) 80 хв
2. Знайдіть 2/3 від числа 2481.
а) 1234;
б) 827;
в) 1654;
г) 1320
3. Чому дорівнює 2/5 від площі прямокутника зі сторонами 10 см і 2 см?
а) 15 см2;
б) 8 см2;
в) 20 см2;
г) 8 см2;
4. Учні мали обкопати 120 дерев у саду. Першого дня вони обкопали 2/4 від усіх дерев, а другого — 2/6 від усіх дерев. Скільки дерев залишилося обкопати учням?
а) 30;
б) 40;
в) 10;
г) 20.


Літературне читання

Тема: Всеволод Нестайко. Шура і Шурко.
Переглянути відео.




Українська мова

Тема: Роль прислівників - антонімів у мовленні.
стор.167-168 впр.329


Повторити правило.

15.04.2020

Природознавство

Тема: Заповідні території  та охорона природи Карпат і Кримських гір.

















Літературне читання

Тема: Василь Сухомлинський.  Не загубив, а знайшов.
стор. 159 Прочитай оповідання.
- Що доручив батько сину? Чи легко йому було копати ділянку? 
-У яких реченнях висловлено головну думку оповідання?
-Поміркуй, з якою метою батько дав сину таке нелегке завдання. 

Математика
Тема: Множення трицифрових чисел на одноцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
стор.149 №933 Обчисли приклади
 Задача №934
стор.149 №937 Обчисли приклади.

Російська мова
Тема: Художественная литература как хранительница моральных ценностей.
стр. 147 упр.372
- Прочитай. Как ты понимаешь эти пословицы?
упр. 373
-Выпиши слова, обозначающие те качества человека, которые ты хотел бы видеть у своих друзей?




14.04.2020

Природознавство
Тема: Кримськи гори.

1. Знайдіть на фізичній карті України (див. форзац 2) Кримські гори. 2. Знайдіть найвищу вершину Кримських гір, прочитайте її назву й висоту.



Основи здоров я

Тема: Самооцінка і поведінка людини.


Математика

Тема: Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.
Подивитися відео
стор.147 №921
-Прочитай пояснення про усний і письмовиий способи знаходження добутку чисел.
№922 Перевір добуток
№923 Виконай множення
№924 Розв яжи задачі

№931



Літературне читання

Тема:Анатолій Костецький. Спішу додому.

стор. 158 Виразне читання.

  1. З ким зустрівся хлопчик, ідучи додому?
  2. Чому ніхто не зміг його зупинити?
  3. Пофантазуйте!  Як у Сергія з явилося цуценя?

13.04.2020

Російська мова

Тема: Моральные ценности.
стр. 144 упр.366
-Прочитай отрывок из стихотворения. Чем различаются слова обманщик и фантазер?
- Подбери синонимы к слову обманщик.
- Запиши второе четверостишие по памяти
упр.367 Прочитай текс. Кто из мальчиков фантазером, а кто обманщиком?
упр.371 Запиши  парами.


Математика

Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами.
стор. 145 № 911 (усно)
№912 Обчисли з поясненням
№913, №914
№915 
-Яка маса одного иішка картоплі?
№916
-Скільки кілограмів яблук в одному ящику?
№917 
- Назви числа, які рівні між собою.







Українська мова

Тема: Роль прислівників- синонімів у мовленні.
стор. 166 впр.326
- Прочитай і порівняй вірші.
- Назви прислівники, які використали поети.
-Випиши з віршів прислівники - синоніми.
стор. 167 впр.327
-Добери до поданих прислівників синоніми. Запиши їх.
впр.328
-Прочитай. Поясни, що означають подані вислови.
-Добери до поданих висловів прислівники-синоніми. Запиши їх 
через тире.


10.04.2020


Я у світі

Тема: Подорож до Великої Британії

Переглянути відео.



Українська мова

Тема: Прислівник. Поняття про прислівник як частину мови.
стор.165 Вивчити правило.

впр. 323
  1.  Прочитай. Зверни увагу на форми дієслів і пов язані з ними прислівники.
  2. Визнач час і число дієслів.
впр.324 
-Випишіть прислівники за абеткою. 
-Назвіть питання на які вони відповідають.
впр. 325 
-Спиши. Підкресли прислівники.
-Поясни роль прислівників у прислів ях і приказках.
-Розбери за будовою прислівники недовго, добре. 







Літературне читання

Тема: Вступ до розділу. Світ дитинства в літературі. Любов Забашта. Сказав мудрець. Анатолій Костецький. Мрія.
стор. 155 
Читаючи, звертай увагу на:

  • жанр і тему твору;
  • послідовність події;
  • стосунки між дійоввими особами, ставлення до них автора;
  • цікаві відомості про авторів творів.

  • стор. 156 Людина починається з добра.
Виразне читання вірша.

Дати відповіді на запитання:

-Про що мріє хлопчик? Яким ти його уявляєш?
-Чому він не наважується захистити дівчинку? Що б ти йому порадив?
-Які рядки ти будеш читати як роздум, а які- застереження?





09.04.2020

Літературне читання

Тема: Урок позакласного читання. Твори А. Костецького
Вивчити вірш на пам ять.





Математика

Тема:  Задачі з буквенними даними. Рівняння. 
стор.144 №902 Заповни пропуски.
№903 Розглянь записи і поясни роз язування.
№904 Обчисли з поясненням.
№905 Виконай рівняння.
№907 За умовою задачі, склади вираз.
№909 Виконай приклади.

Українська мова

Тема: Узагальнення вивченого про дієслово.
Повторити правило про дієслово.


08.04.2020

Літературне читання

Тема: Божена Немцова.

Прослухати казку



Дати відповіді на запитання:
-Хто така лісова німфа?
-Чому з'явилася лісова німфа?
-Поясни значення слова ремствувати.
-Чим любила займатися Бетушка в гаю?
-Який був перший подарунок феї?
-Другий подарунок феї?
-Як вдалося Бетушці розгадати всі таємниці лісовоє німфи ?
Намалювати малюнок до цієї казки.




Математика

Тема:  Задачі на рух.
стор. 142 №893 Знайди частку й остачу
№894 Знайди відстань
№898 За скільки годин подолає відстань мотоцикліст?
№899 (*)  Скільки кілометрів проїхав хлопчик?

Російська мова

Тема: Перенос слов с сочетанием согласных.
















стр. 137 упр.347 Прочитай пословицу. Как ты ее понимаешь?
- Запиши пословицу по памяти.
упр. 348 Спиши, разделяя слова для различных вариантов переноса.
упр. 349 Переведи на русский язык. Запиши.
упр.350 Прочитай рассказ. Определи его тему и основную мысль. Подбери заголовок.
упр 353(а) Исправь ошибки, допущенные при переносе слов. Запиши.

Природознавство

Тема: Гори Карпати.
















стор. 146-150 чит.
-Знайти на карті України гори Карпати. 
- Як змінюється рослинний світ від підніжжя Карпат до вершин?
- Які рослини ростуть тільки в Карпатах
-Які тварини мешкають у Карпатах?
-Підготуй і презентуй повідомлення про цікавий природний об єкт Карпат.




07.04.2020

Природознавство

Тема:




Ліси називають ... планети. Бо саме вони очищають повітря від ... газу і виділяють ...
— Чи зможете ви будь-кому довести, що ліси — справжні легені нашої планети, що допомагають дихати всьому живому?

— А якої ж плати просить матінка-природа від нас за це? 

— А чи завжди ми як розумні істоти, як патріоти, громадяни своєї країни, жителі найкрасивішої планети бережемо й шануємо природу, виконуємо свої обов’язки? 


Основи здоров я

Тема: Аварії на дорогах














Літературне читання

Тема: Божена Немцова- авторка всесвітньо відомих книг. Казка " Cіль дорожча за золото"

Прослухати казку.

Дати відповіді на запитання:
Робота над текстом
- Хто дійові особи казки?
- Чи можете визначити, хто буде головним персонажем?
- Чому?
- Яке рішення хотів прийняти король?
- З яким питанням звернувся до дочок?
- Як кожна дочка описала свою любов до батька?
- Чия відповідь йому не сподобалася?
- Як король покарав Марушку?
- Чому щирі слова доньки батько прийняв за образу?
- Коли король дозволив їй повернутися?
Переказувати. Намалювати малюнок до цієї казки ( на вибір за змістом).

Математика
Тема: Задачі з буквеними даними. Рівняння.
стор. 140№ 875 (усно)
№876 Розглянь, як знайшли частку і остачу ( усно)
№877 Знайди частку й остачу письмово.
Виконай рівняння (письмово)
стор. 141 № 879
Розв яжи задачу №880
-Скільки годин був у дорозі мотоцикліст щотижня?
-Якщо він рухався з однаковою швидкістю?
№883 виконати ділення з остачею.





06.04.2020

Українська мова





  • Запишіть отриманий текст у зошитах. Не забудьте записати заголовок.

Російська мова

Тема: Написание слов с удвоенными согласными в корне слова
стр. 135 упр.340 прочитай поговорки. Как ты их понимаешь? ( усно)
упр.341 Прочитай. Сравни написание слов русского и украинского языков. (усно)
Выучить правило на стр 135
Двойными в словах могут быть следующие согласные:
  • бб - пп - субботний, группа, труппа, аппарат
  • фф - дифференцировать
  • кк - аккуратный, аккордеон, хоккей
  • сс - профессия, искусство, русский
  • тт - аттракцион, аттестат
  • рр - терраса, перрон
  • жж - жужжание, жжение
  • лл - коллекция, аллея, миллион
  • мм - грамматика, килограмм
  • нн - ванна, колонна, лимонный
Двойные согласные могут стоять:
  1. В начале слова - жжение
  2. В середине слова - мировоззрение
  3. В конце слова - килограмм
Двойные согласные пишутся на стыке приставки и корнябессрочный, воззрение, поддержать
Двойные согласные могут быть на стыке корня и суффиксакаминный, лимонный.
Двойные согласные могут находится и в самом корнеискусство, грамм.
стр. 135 упр. 342 Спиши. подчеркни удвоенные согласные.
стр. 136 упр. 344 Прочитай текс. Определи его тему. Подбери заголовок.
- Выпиши из текста первых два предложения. Какое слово с удвоенными согласными в них содержиться? Подчеркни удвоенные согласные.
- Выпиши из словаря шесть слов с удвоенными согласными в корне слова.

Математика

Тема: Контрольна робота. Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями.
Виконуємо контрольну роботу.
1 варіант
Рівності 1
32190 + 709 ● 28 - 1092
5457 : 17●800
(9778 + 989 ) : 3
Рівності 2
14м56см + 78м9см
Вирази 3
Знайти значення виразу 507 ● а – 28785, якщо а=130.
Задача 4
Довжина першого прямокутника 8см, а ширина – 3см. Ширина другого прямокутника 2см. Знайти довжину другого прямокутника, якщо площі прямокутників однакові.
Задача 5
Учень купив блокнот, ручку і кольорові олівці. Ручка коштує на 2грн.дорожча за блокнот, і в 3 рази дешевша від кольорових олівців. Скільки коштує блокнот і олівці окремо, якщо ручка коштує 12грн?
Підсумкова контрольна робота 4 клас.


2 варіант
Рівності 1
28320 + 608 ● 39 – 1082
5778 : 18 ● 900
(9979 + 899) : 3
Рівності 2
82ц65кг – 37ц8кг
Вирази 3
Знайти значення виразу 408 ● в – 19657, якщо а=120.
Задача 4
Ширина першого прямокутника 4см, а довжина – 9см. Ширина другого прямокутника 3см. Знайти довжину другого прямокутника, якщо площі прямокутників однакові.
Задача 5
Турист у поході був три дні. Другого дня він пройшов на 3км менше, ніж першого і в 2 рази більше ніж третього. Скільки кілометрів турист пройшов першого і третього дня окремо, якщо другого дня він пройшов 10км?
Бажаю успіхів!







03.04.2020

Я у світі
Тема: 





Українська мова







Неозначена форма дієслова є початковою формою. Неозначена форма є незмінною формою дієслова. Вона не вказує ні на час, ні на особу, ні на кількість виконавців дій. Відповідає на питання Що робити? Що зробити?


Утвори від дієслів в неозначеній формі часові форми

  • Виконай завдання:

Вправа на розрізнювання часових форм дієслів. 

Лелеки прилетіли, на крилах ключик від сонця принесли. Незабаром з вирію прилетять веселики .  З’являються з-під землі перші квіти весни. Сонце пекуче засяє: прокинуться луки, ліси і поля,- усе зацвіте, заспіває. Відлютувала зима та й поступилася місцем весні. Пташки співають, весну вітають. Незабаром на деревах з’являться бруньки.  Доноситься з блакиті, мов мелодія флейти, голос жайворонка. Розкрилися грона пролісків, схожих на небесну блакить. Задзюрчать по вибалках струмочки. Козаки пливли собі морем та й пісню співали.  Я беру своє відерце і біжу мерщій по воду. 

Робота з прислів’ями (Не з дієслова).

Спиши прислів’я та приказки, розкриваючи дужки.

З чужої біди (не) смійся.
 (Не) хитруй, (не) мудруй, а чесно працюй.
(Не) журись, а за діло берись.
Виконати письмово.


Літературне читання

Тема: Перевір свої досягнення.
Гра „Чи уважний ти читач?”
Тестування
1. Де стояла прекрасна сеньйора, коли зустрічала Мартіно?
а) На балконі;
б) на ґанку;
в) у дворі.
2. Скільки разів Мартіно змушений був повторювати односельчанам розповідь про свою пригоду?
а) 20;
б) 50;
в) 100.
3. Де сиділа качка, висиджуючи каченят?
а)
Під величезними лопухами;
б) під старою грушею;
в) під сараєм.
4. Звідки випливли три прекрасні білі лебеді?
а) 3 річки;
б) із-за кущів;
в) з кущів осоки.
5. Де цар Салтан побачив 33 богатирі?
а) У морі;
б) біля брами городської;
в) біля стін фортеці.
6. Куди білочка складала горішки?
а) В торбиночку;
б) в сумочку;
в) в шкатулочку.

Гра „Упізнай твір за його головною думкою”
• Справжні скарби дістаються лише тим людям, що першими торують дорогу, якою ще не ходив ніхто.
• Добре щире серце не буває ніколи горде.
• І хто б там що кому не говорив,
А згине зло і правда переможе! 
Гра „Хто це сказав?”



• Матінко моя єдина!
Молода моя княгине!
Подивіться ви туди:
Їде батечко сюди.
• Бери, бери усе, що подобається. Я дам тобі візка та коней, аби ти міг довезти це додому.
• Воно хоч некрасиве, але в нього лагідна вдача, і плаває воно теж чудово. Я навіть дозволю собі сказати, що ліпше за інших.
• Що я бачу?! Як це сталось? Це ж вона!

Бажаю успіхів!



02.04.2020.


Літературне читання

Тема: Урок позакласного читання. Казки Ганса Крістіана Андерсена.


Прочитати казку. Гидке каченя.
Дати відповіді на запитання:
-Де качка висуджувала каченят?
-Якими були перші дії каченят?
-Які слова і вчинки мешканців пташиного подвір я свідчать про їхню обмеженість, зарозумілість, жорстокість?
-Яка головна думка казки?

Математика

Тема: Задачі на пропорційне ділення. Рівняння.


  1. За 7 метрів тканини заплатили 56 карбованців. Скільки метрів такої ж самої тканини можна купити на 104 карбованці?
  2. Автомобіль за 6 годин проїхав 342 км. На скільки км більше він проїде за 9 годин, якщо буде їхати весь час з однаковою швидкістю?
  3. За три дні швачка пошила 27 сарафанів. Скільки днів їй потрібно, щоб пошити 135 сарафанів, якщо вона буде працювати з тією ж продуктивністю?



  4. Розв яжи задачу.
На причіп поклали 4 мішки жита і 3 мішки пшениці. В кожному мішку
зерна порівну. Всього 360 кілограм зерна. Скільки кілограм жита і пшениці
поклали на причіп?

Розв яжи рівняння.

х : 7 - 12 = 18           ( х - 12): 8 = 6

Українська мова

Тема: Урок розвитку зв язного мовлення. Весна- Чарівниця.



• Сонце з кожним днем піднімається вище і все
більше обігріває землю.
• Небо вже не сіре, а голубе. Хмари купчасті.
• 3 приходом весни дерева прокидаються після
довгого зимового сну.
• З'являються перші квіти, повертаються додому
птахи з теплих країв.
2.Народні прикмети.
— Усі ці зміни в природі люди підмічали впродовж дуже багатьох років.  Виражені вони у народних прислів'ях. Давайте згадаємо, які прислів я ми знаємо про весну.
• У березневу днину сім погод на годину.
• На марець виставила баба палець, а він узяв, та
й замерз.
• Минув марець, готуй у поле ярець.
• Березневе тепло мов мачухи добро.
• Від березневих дощів земля квітне.
• Цвітень — переплітень, бо переплітає трохи зими,
трохи літа.
• Теплий квітень, мокрий май —буде хліба урожай.
• Сухий квітень — голодний рік.
• Квітень із водою — травень із травою.
• Весна ледачого не любить.
• Проспиш весною — заплачеш зимою.
• Весна — наш отець і мати: хто не посіє — не буде жати.

Написати твір про весну.



01.04.2020

Літературне читання


Джанні Родарі. Дорога, що нікуди не вела.
стр. 152-153 (продовження)
- Чому Мартіно прозвали вперта голова?
- Знайди опис дороги, якою йшов хлопчик.
-Що вразило хлопчика під час зустрічі з синьйорою?
- У чому головна думка казки?
- Чи могли б ви запропонувати свою назву казки?





Математика

Тема: Ділення виду 45780:60 і 299600:700. Задачі на рух.
стр.139-140















№867 (усно)
№868 Розглянь ділення з остачею на двоцифрове число.
Прочитай пояснення.
№869 Знайди частку й остачу.
№870 -871
№872 Знайди значення виразу.
№873 ( зірочка)














Російська мова


Тема: Списывание и проверка написанного по образцу. 










Природознавство

Тема: Степ
стор.142-146 чит.
Дати відповіді  на запитання:
-Де розташована зона степу в Україні? Які є водойми?Охарактеризуй пори року зони степу. Які рослини ростуть у степовій зоні?Які тварини мешкають у степовій зоні?Відповіді проілюструй прикладами. Які існують взаємозв язки між рослинами і тваринами степу? Утвори кілька ланцюгів живлення, що склалися в степу.











31.03.2020

Літературне читання

Джанні Родарі. Дорога, що  нікуди не вела.
- У чому головна думка казки?
стр. 151-152 читати.




Математика

Тема: Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій.
стр. 138-139
№ 858-866
Знайди значення зручним способом
Правила ділення числа на добуток для усного ділення

Основи здоров я

Тема: Аварії на дорогах

Природознавство


Тема: Лісостеп
стр.139-141
Яку природну зону називають лісостеповою?
Назви характерні ознаки пір року в лісостеповій зоні?
Які рослини ростуть у цій зоні?
Підготуй  повідомлення про будь-яку рослину чи тварину зони лісостепу.















30.03.2020

Українська мова

Тема Повторення вивченого про дієслово
Стр.163-164
Впр 319-322
Спиши розкриваючи дужки. Поясни написання не з дієсловами. 
Добери синонім до дієслова сміється.
Розбери одне з дієслів теперішнього часу за схемою.
Якими частинами мови виражено головні члени речення.

Математика

Тема Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею. Задачі на пропорційне ділення. Рівняння.
Стр137-138
№849-857
Обчисли зручним способом
Склади і розвяжи задачу зручним способом
Склади задачу за коротким записом.

Російська мова

Тема Перенос слов с сочетанием согласных
Стр137-139
Упр347-353
Спиши, разделяя слова для различных вариантов переноса.
Переведи на русский язык. Перевод запиши.
Прочитай рассказ. Определи эго тему и основновную мысль.


20.03.2020

Літературне читання

Стор.129-133 виразне читання.

Українська мова 

Стор. 157-158 вивчити таблицю,
Впр306-309.


19.03.2020Літературне читання

ст.123-128 читати в особах

Українська мова

ст.154-156 вивчити правило
впр 302-305


Математика

опрацювати ст.136-137
№ 839-848

18.03.2020
Літературне читання

С.121-123(виразно читати,читати в особах)

Російська мова

С.132-134(выучить правило. Упр.333-339)

Природознавство

С.132-134( Природні зони України. Карта природних зон.Читати,переказувати.Відповідати на питання)


Комментарии